آنجلینا جولی و شش فرزندش در نمایش اختصاصی یک فیلم جدید
نوشته شده توسط : نوری

 

آنجلینا جولی و شش فرزندش در نمایش اختصاصی یک فیلم جدید

 
 

آنجلینا جولی در یک حضور عمومی بسیار نادر به همراه همه شش فرزندش در نمایش اختصاصی فیلم جدید “پسری که باد را مهار کرد” در نیویورک سیتی، شرکت کرد.

آنجلینا جولی

این بازیگر ۴۳ ساله  به گزارش نیک صالحی در نمایش این فیلم فرزندانش مدوکس ۱۷ ساله، پکس ۱۵ ساله، زهرا ۱۴ ساله، شایلو ۱۲ ساله و دوقلوهای ۱۰ ساله اش ویوین و ناکس را همراه آورده بود.

آنجلینا جولی

از راست: مدوکس، زهرا، شایلو، پکس، ویوین، آنجلینا جولی و ناکس

جولی بازیگر برنده اسکار، یک کت بلند سرمه ای شیک به تن داشت که آن را روی یک تاپ وشلوار مشکی پوشیده بود و با افتخار در کنار فرزندان خود و همسر سابقش برد پیت، ایستاده بود.

وی درحالی که کفش پاشنه دار مشکی پوشیده و کیف بندی مشکی نیز روی شانه انداخته بود، فرزندانش را به سمت محل نمایش فیلم هدایت می کرد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و دخترانش شایلو و ویوین

مدوکس، پسر بزرگ این ستاره معروف یک پیراهن سفید به تن داشت که آن را با شلوار مشکی و کت سرمه ای ست کرده بود. پکس، پسر دوم خانواده نیز استایلی مشابه ولی با کت و پیراهن تیره تر به تن داشت. دختر او شایلو نیز مانند همیشه تیپ پسرانه ای متشکل از یک کت و شلوار سرمه ای درستهماهنگ با کت مادرش پوشیده بود.

همچنین بخوانید :  تیپ سفید ملکه اسپانیا در همایش تحقیقات سرطانی در بارسلونا +عکس

زهرا با یک پیراهن، چکمه های مشکی با پاشنه سفید، ناکس با یک کت و شلوار خاکستری و ویوین با یک پیراهن مشکی و شلوار آبی دیده می شود.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و دوقلوهایش ویوین و ناکس

آنجلینا جولی و فرزندانش

چند روز پیش از این نیز، جولی چهارتن از فرزندانش: مدوکس، پکس، شایلو و زهرا را برای بازدید از موزه هنر متروپولیتن همراهی کرده بود.

آنجلینا جولی هنوز در حین مذاکره مربوط به حضانت فرزندان پس از طلاق از برد پیت است و در حال حاضر حضانت فیزیکی اولیه، هر شش فرزندشان را به دست آورده است.

آنجلینا جولی

جولی و فرزندانش در نیویورک سیتی

در ماه نوامبر، وکیل آنجلینا جولی به یک خبرگزاری گفته بود: “توافقات حضانت، دو هفته پیش مشخص شد و هر دو طرف و همچنین قاضی آن را امضا کردند.”

این زوج معروف که حتی به نام “برانجلینا” در بین هواداران معروف بودند در سال ۲۰۱۶ پس از ۱۱ سال ارتباط و دو سال ازدواج رسمی، از هم جدا شدند. شایعات زیادی وجود دارد که برد پیت در سال ۲۰۰۵ به خاطر آنجلینا از همسر سابقش جنیفر آنیستون جدا شد.

آنجلینا جولی

دوقلوهای آنجلینا و برد پیت

آنجلینا جولی

جولی و دختر و پسرش ویوین و پکس

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و در کنار چهار فرزند بزرگش مدوکس، پکس، زهرا و شایلو





:: برچسب‌ها: آنجلینا جولی ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: